Karjera

Esame didžiausias Lietuvos kosmetikos gamintojas, valdome 5 prekės ženklus, kuriame ir gaminame daugiau nei 200 skirtingų veido, kūno ir plaukų priežiūros bei burnos higienos priemonių.

Šiuo metu prie  komandos kviečiame prisijungti naujus darbuotojus:

KEY ACCOUNT MANAGER (FMCG, BALTIC COUNTRIES)

BIOK laboratorija currently manages 5 brands, customers can choose from almost 300 different products — face and body creams, cosmetic milks, tonics, shampoos, shower gels, deodorants and oral care products. The company successfully exports its products to the Western Europe, Scandinavia and etc. We are fast groving company and looking forward for new member.

Responsibilities are but not limited to: 

  • Building and maintaining strong, long-lasting customer relationships;
  • Working with existing Clients and Distributors: assortment analysis, launching new products, etc.;
  • Focusing on growing and developing existing clients;
  • Prepare commercial offers and contracts, participate in negotiations;
  • Ensure that all business deals are profitable for both sides;
  • Strong relationship with other departments in the company.

Candidate should have:

  • Successful experience in selling Brands; 
  • Proven track of active sales;
  • Not less than 2 years experience in dealing with Retailers;
  • Ability to work in rapidly changing environment;
  • Fluent English skills, Russian is a plus;
  • Good at data management and analysis;
  • Personal qualities such as self-starter and hands–on person. 

If You’re interested in and You are goal oriented person, focused and open minded, then you are the ONE whowe are looking for. Please send your CV to sandra@personalosprendimai.com with subject “Key account manager” until 30th of April.

Confidentiality guaranteed. 

Only selected applicants will be informed.

PREKYBOS ASISTENTĖ (-AS)

Esame didžiausias Lietuvos kosmetikos gamintojas, valdome 5 prekės ženklus, kuriame ir gaminame arti 300 skirtingų veido, kūno ir plaukų priežiūros bei burnos higienos priemonių. Sparčiai augame ir ieškome naujo komandos nario prekybos skyriuje.

ATSAKOMYBĖS

  • Pardavimų stebėjimo raporto sudarymas, atnaujinimas,  komunikacija kolegoms;
  • Pardavimų bei planavimo kokybės analizė, rekomendacijų teikimas kolegoms;
  • Produktų TOP reitingų sudarymas, asortimento rekomendacijų teikimas;
  • Klientams reikalingų kortelių, failų, duomenų pildymas;
  • Distributoriaus ataskaitų administravimas;
  • Kitų duomenų sukėlimas į programą;
  • Kainoraščio atnaujinimas;
  • Pagalba kolegoms.

PAGRINDINIAI REIKALAVIMAI 

  • Aukštasis išsilavinimas finansų, vadybos srityje, gali būti paskutinių kursų studentas;
  • Puikūs anglų kalbos įgūdžiai;
  • Excel išmanymas;
  • Matematinis, loginis mąstymas;
  • Gebėjimas dirbti komandoje, skirstyti darbus pagal jų svarbą, greitai prisitaikyti prie poreikių.

MES SIŪLOME

  • Nuolatinį mokymąsi ir tobulėjimą savo veiklos srityje;
  • Dinamišką aplinką;
  • Profesionalią komandą bei darbą inovatyvioje kompanijoje.

 

Gyvenimo aprašymų laukiame iki balandžio mėn. 23 d.

sandra@personalosprendimai.com, tel. 8 679 15308

 

Konfidencialumą užtikriname. 

Su kandidatais kuriuos kviesime pokalbiui susisieksime telefonu.

Norite pas mus atlikti praktiką ar prisijungti prie komandos - atsiųskite mums savo CV ir mes su Jumis susisieksime!