Naujienos

„BIOK laboratorija“ jaučia Lietuvos rinkos atsigavimą

2015 10 16

2015 metais sausio-rugsėjo mėnesiais UAB „BIOK laboratorija“ pasiekė 4,9 mln. eurų apyvartą ir augo 16%, lyginant su tuo pačiu periodu pernai. Lietuviškos kosmetikos lyderiai planuoja įgyvendinti ambicingus metinius tikslus, nepaisant 5% nuosmukio metų pradžioje. Vasarą „BIOK laboratorija“ sulaukė rekordinių eksporto užsakymų, todėl trečias metų ketvirtis leido susigrąžinti suplanuotus augimo tempus.
 
„Lietuvos mažmeninė rinka atsigavo nuo liepos mėnesio, o kosmetikos produktų paklausa yra tiesiogiai susijusi su bendro vartojimo pokyčiais“, komentuoja bendrovės direktorius Vaidotas Krencius. Spalio mėnesį bendrovė Lietuvoje pristatė savo sukurtą dermatologinę kosmetiką su 100% natūraliais aktyviais ingredientais. Nauja kosmetikos linija su prekės ženklu „BIOK dermatology“ bus platinama išskirtinai vaistinėse. Šią seriją sudaro 10 būtiniausių odos priežiūros produktų, skirtų veido ir kūno odos priežiūrai bei asmens higienai.
 
Per 2015 metų trečią ketvirtį įmonės pardavimo apimtys pašoko net 34%, o liepos mėnesį pagamintas rekordinis kiekis produkcijos – daugiau nei 0,5 mln. vnt. Daugiau nei 50.000 lietuviškų dantų pastų tūbelių iškeliavo į Vokietijos kosmetikos prekybos tinklą „Douglas“. Įmonės vadovas džiaugiasi, jog pavyko suvaldyti gamybos planus: „Įmonėje diegiame LEAN filosofiją, kuri leidžia optimizuoti procesus. Jau pasiekėme gerų rodiklių su darbuotojų įsitraukimu – beveik 80% bendrovės darbuotojų per metus yra įgyvendinę nors po vieną savo idėją veiklai pagerinti.“ 
 
Kasmetinis gamybos apimčių augimas verčia įmonę ieškoti naujų logistikos sprendimų dėl vietos stokos, todėl „BIOK laboratorija“ šiais metais iškelia taros bei gatavos produkcijos valdymą į bendrovę „Rhenus“. Pasak Vaidoto Krenciaus, nepagrindinių veiklų atsisakymas nėra įprastas lietuviškame versle, kadangi lietuviams iš prigimties būdingas stiprus nuosavybės jausmas. Prieš 10 metų atsisakiusi savo logistikos, o dabar ir sandėliavimo, „BIOK laboratorija“ koncentruojasi į kosmetikos produktų inovacijų kūrimą bei savo prekių ženklų vystymą.
Metų pabaigoje įmonė sudalyvaus trijose kosmetikos parodose: Ukrainoje, Baltarusijoje ir Švedijoje. Kitais metais „BIOK laboratorija“ ketina aplankyti net 9 tarpautines parodas. 2015 metais bendrovės eksportas sudarė 9% bendros apyvartos ir lyginant su pernai padidėjo daugiau nei dvigubai. Pagrindinės lietuviškos kosmetikos eksporto rinkos šiuo metu yra Estija, Latvija, Vokietija, Ukraina bei Slovakiją. 
 
Didžiausias Lietuvos kosmetikos gamintojas „BIOK laboratorija“, valdantis prekės ženklus RASA, ARAS, MARGARITA, ECODENTA, BIOK DERMATOLOGY kuria ir gamina daugiau nei 200 skirtingų veido, kūno ir plaukų priežiūros bei burnos higienos priemonių. Įmonė  įregistruota 1991m., nuo 2001m. įdiegta kokybės valdymo sistema pagal ISO 9001 standartą, o 2012 m. gautas pirmasis Lietuvoje kosmetikos gamybos GMP sertifikatas. Šiuo metu įmonėje dirba 54 darbuotojai.