Naujienos

„BIOK laboratorija“ žengia į naują prekių kategoriją

2015 10 13

Nedidelė, bet itin konkurencinga Lietuvos kosmetikos rinka pasipildė naujais gaminiais iš „BIOK laboratorijos“. Gerai Lietuvoje žinoma kosmetikos bendrovė šį rudenį pristatė savo sukurtą dermatologinę kosmetiką su 100% natūraliais aktyviais ingredientais. Nauja kosmetikos linija su prekės ženklu „BIOK dermatology“ bus platinama išskirtinai vaistinėse. Šią seriją sudaro 10 būtiniausių odos priežiūros produktų, skirtų veido ir kūno odos priežiūrai bei asmens higienai.
 
„BIOK laboratorijos“ atliktas visuomenės nuomonės tyrimas atskleidė, kad Lietuvoje net 81% gyventojų susiduria su įvairiomis odos problemomis, kurias gali išspręsti tik dermatologinei kosmetikai priskiriami produktai. Dažniausiai lietuvių minima odos problema yra jos išsausėjimas ir su tuo susiję nemalonūs pojūčiai.
 
Pasak bendrovės vadovo Vaidoto Krenciaus, naujojo prekės ženklo atsiradimą lėmė akivaizdūs vartotojų įpročių pasikeitimai: „Nuolat sekame pasaulines bei vietinės rinkos grožio industrijos tendecijas, taigi, pastebėjome pastaraisiais metais sparčiai augantį dermatologinės kosmetikos poreikį. Vaistinių tinklai Lietuvoje aktyviai plečia kosmetikos prekių asortimentą ir keičia gyventojų pirkimo įpročius: vaistų prekybos vietas užkariauja grožio priemonės. Patys pirkėjai vaistinėse ieško aukštos kokybės gaminių, galinčių padėti išspręsti specifines problemas.“
 
Kurdami naujuosius produktus lietuviškos kosmetikos gamybos novatoriai į pagalbą pasitelkė Prancūzijos laboratoriją „Greentech biotechnology“. Ši aktyvių komponentų kūrėja inovatyvius ingredientus teikia daugiau kaip 30 valstybių, savo išrastas inovacijas kasmet pristato garsiausiems pasaulio kosmetikos prekių ženklams.  Prancūzų ingredientų gamintojo atstovas Benjamin Bath džiaugėsi, kad sutapo dviejų įmonių gamintojų filosofija – kurti aktyvias kosmetikos priemones su natūraliomis žaliavomis. Pažangus natūralumas tapo „BIOK dermatology“ serijos pagrindu.
 
Įmonės atstovai neslepia turintys ambicingų planų su nauju prekės ženklu įžengti į užsienio rinkas. „BIOK laboratorijos“ rinkodaros vadovė Romualda Stragienė mano, kad eksporto strategija gimsta kartu su produkto idėja: „Produkto pavadinimas, dizainas, komunikacija – viskas buvo kuriama mąstant apie tarptautiškumą.“ Įmonė yra pasiruošusi adaptuoti produkto pakuotes ir papildyti kitų kalbų aprašymais, tiek, kiek to reikės užsienio prekybos partneriams. Naujienas „BIOK laboratorija“ pristatys  2016 metų tarptautinėse kosmetikos parodose Vokietijoje ir Italijoje.
 
Didžiausias Lietuvos kosmetikos gamintojas „BIOK laboratorija“, valdantis prekės ženklus RASA, ARAS, MARGARITA, ECODENTA, kuria ir gamina daugiau nei 170 skirtingų veido, kūno ir plaukų priežiūros bei burnos higienos priemonių. Įmonė  įregistruota 1991m., nuo 2001m. įdiegta kokybės valdymo sistema pagal ISO 9001 standartą. Šiuo metu įmonėje dirba 52 darbuotojai.