Naujienos

„BIOK laboratorija“ ketina augti iš naujų produktų ir užsienio rinkų

2015 04 23

UAB „BIOK laboratorija“ per pirmą šių metų ketvirtį pasiekė 1,39 mln. eurų apyvartą arba 5% mažiau nei pernai. 2015 metais įmonė planuoja augti 19% ir pasiekti 6,95 mln. eurų – ambicingi planai pagrįsti plėtra į naujas prekių kategorijas bei užsienio rinkas.
 
Įmonės vadovas Vaidotas Krencius metų pradžios rezultatus vertina racionaliai: „Pernai metų pabaigoje ruošdami metų biudžetą planavome nedidelį nuosmukį 2015 metų pradžioje. Kaip rodo kaimyninių šalių, įsivedusių eurą, patirtis, pirmas pusmetis su nauja valiuta būna pesimistinis. Iš pradžių vartojimas sumažėja, nes gyventojams reikia apsiprasti su naujomis kainomis. Sausio mėnesį susidūrėme su didžiausiu apyvartos nuosmukiu nuo krizės laikų, tačiau jį sutikome pasiruošę: mažiau lėšų skyrėme komunikacijai, perkeldami reklamos kampanijas į kitus periodus.“ 
 
Šį pavasarį didžiausia naujiena Lietuvos pirkėjams yra „Margarita“ kremai nuo saulės. „Mūsų ištikimi vartotojai kiekvienais metais, prasidėjus šiltiems orams, klausdavo apsauginių priemonių nuo saulės“, pasakoja įmonės rinkodaros vadovė Romualda Stragienė. „Vartotojai turėtų įvertinti patogią, vidutinio dydžio (150ml) pakuotę ir visiems prieinamą kainą (5,99 ir 6,99 eurų).“  2015 metais „BIOK laboratorija“ ketina pristatyti rinkoje daugiau nei 40 naujų produktų.
 
Vaidotą Krencių gerai nuteikia rezultatai užsienio rinkose. Nuo sausio mėnesio įmonė veža savo produkciją į Estiją, kur lietuviškos kosmetikos distribucija rūpinasi partneris – bendrovė „Eugesta“. Kaip minėjo p. Vaidotas Krencius, lietuviškų dantų pastų, šampūno ar muilo estai jau gali įsigyti „Maxima“, „Maksimarket“ ir netinklinėse parduotuvėse, dabar vyksta derybos su „Rimi“ ir „Selver“ prekybos tinklais. 
 
„BIOK laboratorija“ jau spėjo įvertinti savo dalyvavimą didžiausioje kosmetikos parodoje „Cosmoprof“, kurį vyko kovo mėn. Italijoje. Surinkta daugiau nei 100 kontaktų iš 35 šalių, šiuo metu vyksta derybos su atrinktais klientais – lietuviška kosmetika domisi 37 potencialūs partneriai iš 25 šalių. Jau išvažiavo pirmos siuntos klientams į Ispaniją, Italiją ir Ameriką, gauti nauji užsakymai iš Arabų Emyratų, Vokietijos, Slovakijos. Įmonės vadovo nuomone, pasiteisino sprendimas susiaurinti siūlomų produktų asortimentą ir adaptuoti atrinktas pakuotes užsienio rinkoms. „Naujiems klientams, kaip ir Lietuvoje, esame įdomūs, nes siūlome labai gerą kainos ir kokybės santykį, greitą produktų pristatymą ir rinkodarines priemones.“