Naujienos

„BIOK laboratorija“ metus pradėjo gerais rezultatais ir vadybos pokyčiais

2014 04 17

UAB „BIOK laboratorija“ per pirmą šių metų ketvirtį pasiekė 5,0 mln. litų apyvartą arba 14% daugiau nei pernai. Pardavimo apimčių augimą daugiausiai lėmė nauji produktai ir aktyvi rinkodaros veikla.

Nuo 2014 metų sausio  „BIOK laboratorijai“ vadovaujantis p. Vaidotas Krencius pažymi, kad geri įmonės rezultatai jo labai nenustebino – įmonė turi planą šiais metais viršyti 20,0 mln. litų apyvartą, taigi, pirmo ketvirčio skaičiai atitinka metų planą. „Kol kas daugiausiai augame Lietuvos rinkoje, kur esam nuo seno žinomi, puikiai matomi prekybos vietose ir vartotojų vertinami už  itin gerą kainos ir kokybės santykį. Tarkim, veido priežiūros kategorijoje iš penkių populiariausių prekių ženklų net du yra mūsų gamybos: „Margarita“ ir „Rasa“ konkuruoja su pasaulinio dydžio gamintojų produkcija. Konkurencinė kova yra itin arši, nes lentynose pasirinkimas milžiniškas, o kosmetikos reklamos kiekis paskutiniais metais tik didėja“.

Nors rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovės „TNS LT“ duomenimis bendra reklamos rinka Lietuvoje 2013 metais visiškai neaugo, tačiau kosmetikos reklamos monitoringas rodo, kad šiai prekių grupei buvo skirta net 21% daugiau pinigų nei 2012 metais. „BIOK laboratorijos“ rinkodaros vadovė p. Romualda Stragienė patvirtino, kad įmonė pernai taip pat didino savo rinkodaros biudžetą: prekių ženklų atnaujinimui ir aktyvesnei komunikacijai. Vyriškos kosmetikos linija „Aras“, kurią 2012 metais reklamavo žinomas lenktynininkas B. Vanagas, buvo apdovanota "Verslo žinių" efektyviausios rinkodaros kampanijos konkurse už geriausią prekės ženklo atnaujinimą. Netikėtai šiame konkurse „Aras“ varžėsi su kitu „BIOK laboratorijos“ prekės ženklu („Rasa“).

Asociacijos "Baltic Management Institute Alumni" Metų karjeros nominacijoje apdovanotas BMI absolventas V. Krencius spėja, kad šį apdovanojimą pelnė kaip avansinį įsipareigojimą išlaikyti sėkmingą įmonės augimą. „Metai nebus lengvi ir dėl vidinių pokyčių: keičiasi vadovų komanda, pertvarkoma įmonės organizacinė struktūra ir personalo motyvacijos sistema. Darbuotojų premijavimą susiesime ne tik su bendrais, bet ir su individualiais veiklos rezultatais bei įmonės vertybių laikymusi. Taip pat numatyti pokyčiai pirkimų organizavime, bus tęsiamas LEAN metodų diegimas.“ Įmonės atstovai patvirtina, kad šiuo metu ieško naujų darbuotojų: technikos vadovo, vyriausiojo finansininko.