Naujienos

„BIOK laboratorija“ pirmieji iš Lietuvos gamintojų išbandė reklamą „Skype“

2013 05 07

UAB „BIOK laboratorija" pirmieji iš Lietuvos gamintojų išbandė reklamą „Skype" - Motinos dienos proga visas Lietuvos moteris pasiekė lietuviškos kosmetikos „Margarita" reklama. Vienos dienos reklamos projektas nustebino užsakovus ne tik gerais rezultatais, bet ir neįprasta vartotojų reakcija.

 

„BIOK laboratorijos" rinkodaros vadovė Romualda Stragienė pastebi, kad šio vienadienio reklamos projekto naudą buvo galima išmatuoti jau kitą rytą: „Mūsų interneto puslapio lankomumas išaugo net tris kartus, lyginant su įprastais sekmadieniais. Kiekybiškai tiksliai neįmanoma išmatuoti reklamos efektyvumo, tačiau patys jaučiame, kad reklama pasiekė savo tikslą - būti pastebėta, kadangi šiame medijos kanale nėra didelio reklamos triukšmo. Iš žmonių sulaukėme ir kelių keistų laiškų su prašymu išimti reklamą iš jų „Skype" programos."

Pasak Romualdos Stragienės, Lietuvoje kol kas retai naudojamą reklamą „Skype" kanale įmonė pasirinko dėl didelės auditorijos ir itin gero jos įsitraukimo. „Skype" lankomumas ypač išauga nacionalinių švenčių ir ilgųjų savaitgalių metu, todėl buvo nuspręsta pasinaudoti tinkama proga ir kosmetikos reklamą paleisti pirmą gegužės sekmadienį. Reklamą „Skype" Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje išskirtinėmis teisėmis parduoda ilgametis „Microsoft" partneris - interneto reklamos tinklas „Adnet media".

Pasak Romualdos Stragienės, „BIOK laboratorija" nuolatos ieško naujų, netradicinių reklamos vietų, kur tik įmanoma pasiekti tinkamą auditoriją. Todėl dantų pastoms „Ecodenta" neseniai buvo pasirinkti reklaminiai padėkliukai kavinėse ant stalo, vyriškam šampūnui „Aras" - reklaminiai lipdukai sporto klubo dušo kabinose.