Naujienos

„Kilig“ reklaminės kampanijos veidais pasirinko žinomus žmones

2018 07 16

Ieva Čepononė, „Biok laboratorijos“ rinkodaros vadovė, sutinka, kad tai tarsi ir šabloninis sprendimas pasirinkti žinomus veidus pristatymui. 

„Kita vertus, tie atrasti veidai yra idealiai tinkami prekės ženklo žinutei, filosofijai perteikti, vertybiškai susisieja su prekės ženklu. Kartu taip nušauname ir dar vieną zuikį – papildome naująjį prekės ženklą lietuviškumu, – įsitikinusi p. Čepononė. – Be to, p. Jennings ir p. Didžiulis iki šiol nėra buvę prekės ženklų veidais, tad nors pradžioje ir sulaukėme nemažai dvejonių, galop suraitėme parašus. Jiems patiko prekės ženklo filosofija, kalbėjimas apie emocijas, žaismingumą“.

VŽ rašė, kad „Biok laboratorija“ vietoj trijų prekės ženklų „Rasa“, „Aras“ ir „Biok dermatology“ nuo šios liepos įveda vieną – „Kilig“. 

Prekės ženklo įvedimo kampanijai yra skiriama bemaž 400.000 Eur, apie 65% teko pakuotei ir vystymui. Pakuotes prekės ženklui kūrė ženklodaros ir dizaino agentūra „Etiquette“. 

„Komunikacijai skiriame likusį trečdalį, o tai yra 3–4 kartus didesni biudžetai, nei iki šiol būdavo skiriama vienam mūsų prekės ženklui. Panašią apimtį planuojame išlaikyti ir kitąmet“, – teigia p. Čepononė.

Su prekės ženklo reklamos veidais yra pasirašyta 1,5 m. bendradarbiavimo sutartis. Kampanijos šūkis sklebia „Gražesni, kai esame laimingi“.

Pasirinkimo iššūkiai

„Prieš imdamiesi pokyčių, atlikome savo prekės ženklų analizę ir supratome, kad turime tik vieną labai stiprų prekės ženklą – „Ecodentą“, kuris atitinka visus augimo kriterijus. Visi kiti turėjo daug silpnybių ir kanibalizavo vieni kitus. „Rasai“ ir „Margaritai“ vartotojai priskirdavo tuos pačius atributus, nors jie buvo skirtingai pozicionuojami, jų komunikacijos braižas skirtingas. Vartotojai to negirdėjo, painiodavo šiuos prekės ženklus“, – neslepia p. Čepononė. Be to, pastaruosius 2–3 metus „Rasa“ ir „Aras“ rodė labai nestabilius pardavimus.

„Net ir rinkodaros kampanijų rezultatai būdavo labai trumpalaikiai. Buvo akivaizdu, kad reikia esminių pokyčių, tad priėmėme sprendimą optimizuoti prekės ženklų skaičių, – pasakoja p. Čepononė. – Niekam įmonėje nekilo abejonių, kad reikia pokyčių, tad, paruošę analizę ir pristatę vadovybei, jau po savaitės apie tai kalbėjome su valdybos nariais.“

Pirmasis rinkodaros skyriaus siūlymas buvo palikti tik du prekės ženklus – „Ecodentą“ ir „Margaritą“, pastarasis būtų skirtas visai kosmetikai.

„Tačiau iš karto šią mintį atmetėme, nes buvo akivaizdu, kad negalėsime jo registruoti užsienyje, panašaus sąskambio prekės ženklų yra ne vienas. Kėlėme ir dar drąsesnį variantą – palikti „Ecodentą, o vietoj visų kitų kurti vieną naują prekės ženklą, tačiau po ilgų diskusijų su komanda, vadovybe nusprendėme, kad tai būtų per drąsu, nes ant lėkštutės pastatytume daugiau nei pusę įmonės apyvartos, tad startuojame su mažiau rizikingu projektu: paliekame „Margaritą“, o vietoj trijų savo vardų – „Rasos“, „Aro“ ir „Biok Dermatology“ – įvedame „Kilig“, – kalba p. Čepononė.

Šaltinis: https://www.vz.lt/rinkodara/2018/07/03/kilig-reklamines-kampanijos-veidais-pasirinko-zinomus-zmones