Naujienos

„Biok laboratorijai“ palengvėjo – naujas prekės ženklas pasiteisino

2019 05 07

„Biok laboratorija“ pasiekė psichologinę ribą: šį kovą naujojo prekės ženklo „Kilig“, kuris pernai vasarą pakeitė „Rasą“, „Arą“ ir „Biok dermatology“, pardavimai simboliškai viršijo ankstesniųjų prekės ženklų pardavimus tuo pačiu periodu. Kosmetikos gamintojams ant kulnų vis stipriau mina prekybos tinklai, besiimantys plėtoti šio segmento privačius prekės ženklus.

 

Paklausta, kaip šiandien iš laiko perspektyvos vertina pernykštį bendrovės drąsų žingsnį pakeisti gerai žinomus prekės ženklus į kontroversiškai rinkoje sutiktą „Kilig“, Ieva Čepononė, „Biok laboratorijos“ rinkodaros vadovė, neslepia, kad buvo visko ir naujojo prekės ženklo įvedimas nebuvo toks sklandus, kaip vylėsi.

 „Praradome daug platinimo taškų, ne vienas mėnuo praėjo ir kol vartotojas vėl atrado, atpažino mūsų naująjį vardą. Įsivaizdavome, kad nebus lengva, bet kartu ir nesitikėjome, kad bus taip sudėtinga. Pirmasis pusmetis tikrai buvo sunkus, neturėjome iš ko mokytis, darydami šį projektą. Tačiau palengva vėl atsikovojame savo pozicijas ir iš naujo užkariaujame ir auditorijos dėmesį, ir platesnes lentynas. Reikia tik laiko, kantrybės ir nuoseklaus darbo. Trumpalaikėje perspektyvoje skaičiavome praradimus, tačiau ilgalaikėje – matome augimą. Laiku ir vietoje ėmėmės pokyčių, tik sėkmės laukti reikėjo 9 mėnesius“, – nusišypso p. Čepononė.

Psichologinė riba

Kosmetikos gamintoja skaičiuoja, kad šį kovą, palyginti su vasariu, „Kilig“ pardavimai Lietuvos rinkoje išaugo 85%, užsienio šalyse – 114%.

„Kovą pardavėme rekordinį kiekį „Kilig“ produktų, naująjį mūsų prekės ženklą atranda ir lietuviai, vis didesnę apimtį skaičiuojame ir eksporto rinkose: Estijoje, Slovakijoje, Ispanijoje, Lenkijoje, – VŽ teigia p. Čepononė. – Per vasarį, palyginti su sausiu, taip pat skaičiuojame augimą. Pardavimai įsibėgėja, sulaukiame pakartotinių užsakymų, tad jau pradedame apčiuopti tikrąjį rezultatą.“

Šį kovą bendrovė su naujuoju prekės ženklu „Kilig“ pasiekė ir simboliškai – 0,4% – viršijo pernykščius mėnesio pardavimus, tai, ką skaičiavo su „Rasa“, „Aru“ ir „Biok dermatology“.

„Gal augimas ir labai nedidelis, bet mums tai svarbus psichologinis momentas. Su „Kilig“ pavyko pritraukti jaunesnę, inovatyvesnę auditoriją. Žmonės iš naujo atranda „Biok laboratorijos“ produktus“, – teigia p. Čepononė.