Naujienos

„BIOK laboratorija“ planuoja pardavimo augimą iš naujų eksporto klientų

2019 07 25

Didžiausia Lietuvoje kosmetikos bendrovė „BIOK laboratorija“ pirmąjį pusmetį pasiekė 4,1 mln. eurų apyvartą arba 3% mažiau negu pernai. Pernai fiksavusi  8,7 mln. eur. apvartą šiemet bendrovė turi tikslą pasiekti 10 mln. eurų pardavimo lygį ir augti naujose eksporto rinkose.

„Pirmo pusmečio rezultatai atsiliko nuo plano dėl lėtesnio eksporto augimo. Turėjome atidėtų produkcijos išvežimų: net keli suplanuoti dideli kontraktai su eksporto klientais nusikėlė į antrąjį metų pusmetį arba net į 2020 metus. Pavyzdžiui, Jungtinės Karalystės sveikatos ir grožio priemonių tinklas „Boots“ planavo pradėti prekybą „Edocenta“ dantų pastomis nuo sausio, tačiau prekes į asortimentą įsivedė tik birželį. Iki šio kontrakto ėjome lygiai pusantrų metų“, – bendrovės rezultatus komentuoja „BIOK laboratorijos“ vadovė Romualda Stragienė.

„Kilig“ prekės ženklas toliau stiprina savo distribuciją Lenkijoje, Estijoje, Čekijoje bei Slovakijoje, neblogus rezultatus demonstruodamas elektroninėje prekyboje. Pirmas užsakymas gegužės mėnesį išvažiavo į Didžiąją  Britaniją, o šiuo metu vyksta derybos su stambiu prekybos tinklu iš pietryčių Azijos. Didžiausioje kosmetikos parodoje „Cosmoprof“, kuri vyksta kiekvieną pavasarį Italijoje, „Kilig“ linijos cukraus šveitiklis pateko tarp geriausiai tarptautines tendencijas formuojančių produktų. Pasak bendrovės vadovės, tokie vertinimai formuoja žinomumą ir padeda pritraukti naujų eksporto klientų.

Lietuvos rinkoje pardavimai yra nukritę dėl prekių ženklų renovacijos, sujungus tris ankstesnius prekių ženklus į „Kilig“.

„Keičiant prekės ženklus sumažėjo mūsų distribucijos lygis prekybos tinkluose, taip pat ir patys mažinome asortimentą, atsisakydami nišinių produktų, – paaiškina R. Stragienė. – Lietuvoje labiausiai džiaugiamės stiprėjančia ir augančia „Margarita“. Šis prekės ženklas augina pardavimus per naujus produktus ir sėkmingai atliepia buvusiųjų „Aro“ ir „Rasos“ klientų poreikius. Antro pusmečio pabaigoje įvedėme naują priemonių liniją vyrams – „Margarita for Man“, pradėjome bendradarbiauti „Žalgirio“ krepšinio klubu. Nuo rugsėjo mėnesio vyrai turės visą būtiniausių produktų krepšelį su „Margarita“ prekės ženklu.“

Namų rinkoje nuosekliai auga burnos higienos priemonių „Ecodenta“ pardavimai. Šis prekės ženklas apdovanojimuose „Metų prekės ženklas 2019“ laimėjo nominaciją „Už inovatyvų požiūrį į prekės ženklo vystymą“. Įmonės vadovė atskleidžia, kad įmonė nesustoja kurti inovacijų dantų priežiūrai: „Pirmieji Lietuvoje pristatome dantų pastą su kanapių aliejumi – tikime, kad ji taps nauju hitu visose mūsų rinkose. Šią dantų pastą sertifikavome „Cosmos Organic“, kadangi šis natūralios kosmetikos sertifikatas yra geriausiai žinomas Europos vartotojų.“ Pirmasis pusmetis „Ecodenta“ prekės ženklui buvo gausus tarptautinių apdovanojimų Olandijoje, Ispanijoje ir Lenkijoje.